Veelgestelde vragen

Algemeen

Leveren

  • Waarom wordt mijn bestelling niet direct afgeleverd?
  • Levert Kindercompagnie ook in het buitenland?
  • Kan ik zelf kiezen wanneer mijn bestelling wordt uitgeleverd?
  • Levert Kindercompagnie ook in het weekend?
  • Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?
  • Hoe maak ik een afspraak voor de uitlevering van mijn bestelling?
  • Wat moet ik doen als ik op vakantie ga en mijn bestelling is nog niet geleverd?
  • Worden grote bestellingen ook meteen geleverd?
  • Ik woon in een flat/appartement. Worden grote artikelen nu toch bezorgd?
  • Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?
  • Moet ik legitimeren wanneer ik mijn bestelling kom afhalen?
  • Ik was niet thuis toen jullie langskwamen om de bestelling te leveren. Wat nu?
  • Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Wat nu?
  • Mijn bestelling is niet geleverd op de afgesproken datum. Wat nu?
  • Neemt Kindercomapgnie het verpakkingsmateriaal ed. mee retour?

Ruilen en retourneren

  • Hoe kan ik (een gedeelte van) mijn bestelling annuleren?
  • Kan ik een artikel ruilen en hoe doe ik dat?
  • Ik wil graag iets retour sturen. Hoe doe ik dit?
  • Hoe krijg ik mijn geld terug wanneer ik een artikel retour stuur?
  • Kan ik een retour zending ook afgeven in jullie winkel?
  • Ik heb een teleurstellende zwangerschap gehad. Kan ik mijn bestelling(en) retour zenden?

Klachten

Bestellen

  • Hoe kan ik iets bestellen bij Kindercompagnie?
  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
  • Hoe weet ik of mijn bestelling via internet goed is ontvangen?
  • Hoe kan ik iets bestellen via internet?
  • Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
  • Kan ik mijn bestelde meubels ook laten monteren?
  • Worden er leveringskosten in rekening gebracht?
  • Moet ik leverkosten betalen wanneer ik mijn bestelling wil afhalen in jullie winkel?
  • Moet ik extra leverkosten betalen al er iets wordt na geleverd?
  • Moet ik extra leverkosten betalen wanneer ik iets bijbestel?

Betalen

  • Op welke manieren kan ik betalen?
  • Kan ik op krediet kopen?
  • Moet ik de gehele bestelling ineens betalen?
  • Een gedeelte van mijn bestelling wordt nageleverd. Moet ik nu toch de gehele bestelling voldoen?
  • Wat zijn jullie bankgegevens?
  • Ik woon in het buitenland. Op welke manieren kan ik betalen?
  • Hoelang duurt het voordat mijn betaling verwerkt is?
  • Hoe snel wordt mijn betaling via creditcard verwerkt?
  • Wat is iDeal?
  • Bij welke banken kan ik gebruikmaken van iDeal?
  • Ik heb net mijn betaling overgemaakt. Wanneer wordt mijn bestelling uitgeleverd?
  • Hoe snel wordt mijn betaling via iDeal verwerkt?
  • Kan Kindercompagnie garanderen dat iDeal veilig is?
  • Mijn computer liep vast tijdens het betalen via iDeal. Wat nu?
  • Met welke creditcards kan ik betalen op www.kindercompagnie.nl
  • Kan Kindercompagnie garanderen dat betalen via je creditcard veilig is.
  • Mijn computer liep vast tijdens het betalen via creditcard. Wat nu?
  • Is er een maximum aan het bedrag welke ik via Creditcard kan betalen?