Bestellen
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wanneer je een bestelling plaatst via de webshop dan wordt de bestelling, indien deze op voorraad is, na maximaal 3 werkdagen thuisbezorgd. Is één (of meerdere) artikel(en) niet voorradig dan nemen wij direct contact met je op. Kies je ervoor om de bestelling af te halen in onze winkel, dan wordt de bestelling binnen één week aangeleverd in de winkel. Wij bellen je wanneer het artikel voor je klaar ligt.
Wanneer je ervoor kiest het te betalen bedrag van de bestelling over te maken, dan wordt de bestelling verzonden zodra het volledige bedrag op onze rekening staat. Wij verzoeken je vriendelijk te wachten totdat je door ons gebeld wordt om het bestelde artikel te komen ophalen in de winkel.
Hoe weet ik of mijn bestelling via internet goed is ontvangen?
Wanneer je een bestelling plaatst via onze webshop wordt er een e-mail verzonden naar het e-mailadres welke je hebt opgegeven in de bestelprocedure. Deze e-mail bevestigd dat je een bestelling hebt geplaatst en dat Kindercompagnie deze heeft ontvangen.
Moet ik leverkosten betalen wanneer ik mijn bestelling wil afhalen in de winkel?
Wanneer je een bestelling wilt afhalen in onze winkel in Lithoijen, dan worden er geen lever-/rembourskosten berekend. Kindercompagnie zorgt ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk wordt aangeleverd in de winkel.
Moet ik extra leverkosten betalen al er iets wordt na geleverd?
Wanneer een artikel wordt nageleverd berekent Kindercompagnie geen extra leverkosten.
Moet ik extra leverkosten betalen wanneer ik iets bijbestel?
Ja, als je producten besteld naast je geleverde bestelling dan komen de verzendkosten bij. Bestel je voor meer dan € 50,- dan verzenden wij je bestelling gratis.
Leveren / bezorging
Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?
Ja, je kunt een bestelling ook op een ander adres laten bezorgen. Tijdens de bestelprocedure kun je een ander afleveradres opgeven. Ook na het plaatsen van een bestelling is het mogelijk om het afleveradres te wijzigen (behalve wanneer de bestelling reeds verzonden is). Om het afleveradres te wijzigen, neem dan contact op met Kindercompagnie.
Hoe maak ik een afspraak voor de bezorging van mijn bestelling?
Wanneer je één of meerdere grote artikelen bijvoorbeeld een babykamer of kinderwagens besteld bij Kindercompagnie dan nemen wij contact met je op voor het maken van een afspraak voor de uitlevering van de bestelling. Mocht je zelf contact op willen nemen voor het uitleveren van een bestelling, neem dan contact op met Kindercompagnie.
Waarom wordt mijn bestelling niet direct bezorgd?
Alle door Kindercompagnie ontvangen bestellingen worden indien deze op voorraad zijn met maximaal 3 werkdagen thuisbezorgd. Indien de bestelling niet voorradig is, nemen wij direct contact met je op. In sommige gevallen is het niet mogelijk om bovenstaand levertermijn te halen. Dit betreft bestellingen van grote artikelen zoals babykamers, kinderwagens, hiervan hebben we een beperkte voorraad. Indien dit het geval is neemt Kindercompagnie contact met je op.
Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
Ja, je kunt ook bij Kindercompagnie bestellen wanneer je in het buitenland woont. Kindercompagnie bezorgd naast Nederland ook in België en Duitsland. Echter geldt voor deze landen aangepaste bezorgkosten en voorwaarden, voor meer informatie mail je vraag naar info@kindercompagnie.nl
Kan ik mijn bestelde meubels ook laten monteren?
Ja, je kunt de bestelde meubels ook laten monteren. Onze ervaren monteurs doen dit dan bij aflevering van de meubels. Aan het laten monteren van meubels zitten echter wel extra kosten. Tevens kan het langer duren voor wij de bestelling kunnen inplannen in onze bezorgdienst. Indien je een bestelling wilt laten monteren, neem dan contact op met Kindercompagnie, wij kunnen je dan informeren over de bezorging en extra kosten.
Contact opnemen kan telefoon: 0412 – 48 28 75 of e-mail: webshop@kindercompagnie.nl
Worden er leveringskosten in rekening gebracht?
Nederland
Als je ervoor kiest om je bestelling van kinderkamers, boxen, kinderwagens en losse meubels thuis te laten leveren, worden er in de meeste gevallen geen leveringskosten in rekening gebracht*. Kindercompagnie heeft een eigen bezorgservice, maar maakt ook regelmatig gebruik van derden. Houd er echter rekening mee dat in bepaalde situaties, zoals leveringen in steden met hoge parkeerkosten, bijvoorbeeld in Amsterdam, deze extra kosten wel aan de klant doorberekend kunnen worden.
*Bezorging op de Waddeneilanden is enkel mogelijk mits de kosten van transport voor eigen rekening worden genomen.
Bestel je kleding, linnengoed of accessoires voor de baby- kinderkamer? Deze pakketten versturen wij met PostNL. Indien je onder de € 50,- blijft met je bestelling, rekenen wij € 7,50 aan bezorgkosten. Boven € 50,- versturen we je bestelling gratis!
België
Bij een bestelling van kinderkamers, boxen, kinderwagens en losse meubels in België worden kosten in rekening gebracht als ze thuis dienen geleverd te worden. De hoogte van deze kosten zijn afhankelijk van de bestelling en de specifieke bezorg locatie, neem hiervoor contact op met onze klantenservice info@kindercompagnie.nl. Kindercompagnie heeft een eigen bezorgservice, maar we doen ook geregeld een beroep op derden.
Bestel je kleding, linnengoed of accessoires voor de baby- kinderkamer? Deze pakketten versturen wij met Post NL. Indien je onder de € 50,- blijft met je bestelling, rekenen wij € 9,95 aan bezorgkosten. Boven € 50,- versturen we je bestelling gratis!
Betalen
iDEAL
Met deze betalingsmethode word je na het afronden van je bestelling doorgeleid naar een beveiligde betalingsomgeving van je eigen bank. Je kunt gebruik maken van deze optie als je aangesloten bent bij: Rabobank, ABN AMRO, ASN Bank, SNS Bank, ING, Triodos Bank, Van Lanschot of bij de Friesland Bank. Kies in het betaalscherm voor de optie iDEAL. Vervolgens kies je de bank waar je bij aangesloten bent.
Op het moment dat de betaling succesvol is afgerond word je teruggebracht naar Kindercompagnie.nl. Wij zien meteen of je betaling succesvol was en zullen je bestelling dezelfde dag nog in behandeling nemen (mits de betaling vóór 11.00 uur bij ons binnen is). Dit is dus een goede optie als je de artikelen snel in huis wilt hebben.
CreditCard
Je kunt ook met je CreditCard betalen. Hierbij worden de MasterCard en Visa Creditcards geaccepteerd. Als je met CreditCard wenst te betalen, kies je in het betaalscherm voor de optie CreditCard. Volg verder de instructies van de internetkassa.
Bankoverschrijving of vooruit betalen
Deze manier van betalen houdt in dat je na het invoeren van je bestelling zelf het openstaande orderbedrag op de bankrekening van Kindercompagnie overmaakt. Vermeld bij het handmatig overmaken altijd het ordernummer uit je orderbevestiging.
Onze rekeninginformatie is:
Kindercompagnie
IBAN: NL17RABO0129417149
BIC: RABONL2U
Vooruitbetaling is niet de snelste manier van betaling. Hou daarom wel rekening met één tot drie werkdagen overboektijd. Zodra we de betaling ontvangen hebben, e-mailen we je direct een ontvangstbevestiging en versturen we de bestelling nog dezelfde dag.