Open voor shoppen op afspraak.

Nadat het nieuws bekend werd gemaakt dat Kindercompagnie weer open mocht voor shoppen op afspraak, waren wij heel erg blij. Dit is weer een lichtpuntje voor onze winkel en natuurlijk ook voor onze klanten. De afgelopen weken tijdens de sluiting van onze baby- en kinderspeciaalzaak is er hard gewerkt, om de winkel te restylen en te perfectioneren. Zodat wanneer het moment daar was, de winkel er weer ‘tip-top’ uitziet.
De dag voor de opening voor shoppen op afspraak, werden wij door het NOS journaal benaderd of ze een item in onze winkel mochten draaien. Door de titel ‘Beste babywinkel van Nederland’ waren ze bij ons terecht gekomen. Graag wilde ze de reacties en meningen van onze klanten in kaart brengen. Wat betekent deze opening voor consumenten en hoe wordt hierop gereageerd vanuit winkeliers.

‘Sommige dingen wil je kunnen zien en voelen’.

Deze dag hebben wij veel positieve reacties ontvangen van onze klanten. Ze vinden het prettig om de spullen in het echt te kunnen bewonderen en goed advies te krijgen over de producten. Daarnaast worden ze er blij van om weer even iets leuks te doen, even iets anders, even eropuit. Ook biedt het voor ons als winkel perspectief. Het begin is daar en we krijgen weer nieuwe energie door het in gesprek gaan met klanten. We merken zelf dat onze doelgroep veel vragen heeft. Met name aanstaande ouders hebben veel vragen en zijn ook weleens onzeker: wat hebben we allemaal nodig, hoe maak ik een bedje op en wanneer moet ik alles in huis hebben. Zo zijn er tal van vragen en gelukkig kunnen wij hier nu weer goed antwoord op geven en kunnen wij onze klanten weer inspireren met de mooiste babykamers en kinderkamers.